Kizlar selam, 13 Haziran da muayene gittim bebeğimin 37+2 olduğunu, kanala girdiğini heran dogurabilecegimi soyledi doktorum. Bugün akşam uzerinden beri ara ara ağrılarım oluyor kasıklarımda belimde ve bebek çok hareketlenmeye başladı resmen iç savaş veriyor. karnimda baya aşağıda doğumum yakın mıdır hiç başına gelen varmı bu durum