Bende şuan pozitifim 30. haftayım bebek için çok endişelendim çok ağladım ama 3 ayrı doktorla görüştüm bebeğe geçmez dediler. Biraz rahatladım. Bol su bol meyve tüketip vitamin takviyesi alıyorum. Demir- K vitamini ve D vitamini verdiler. Bebeğin hareketlerini takip ediyorum. Sadece ateşin çıkmasın bebeğe zararı olur dediler ona dikkat ediyorum. Ateşin çıkarsa ılık bir duş parol alabilirsin baktın geçmiyor mutlaka acile gitmelisin, dikkat etmemiz gereken en önemli şey ateşmiş :( belirtilerim; burun akıntısı, halsizlik ve korkunç bir bel-sırt ağrısı.