Merhaba kızlar
Acil e gittim kasık ve bel ağrısıyla 2 parmak açıklık var denildi yani kaç cm oluyor bu ? Birde idrar yolu enfeksiyonu çok fazlaymış sizce doğumu etkiler mi yani normal yada sezeryan gibi çünkü çok fazla dedi fitil verdi.38+5 haftalık hamileyim bu arada