hayallliiim
Kayıp yaşadıktan sonra böyle endişeli olmak çok normal.
İyi düşünün inşallah herşey yolunda gider 🙏🙏
Profilimde pozitif Hamilelikle ilgili olumlama cümleleri var
Onları sık sık okursanız iyi gelecektir. Tavsiye ederim.
Bu benim 4.gebeliğim. Bu sefer kavuşacağız inanıyorum 🌸