Mucizemi_beklerkennnn 20+6 haftalik olduk kizlar ama son 3 gundur flan surekli bi sanci griyo kasiliyor sanki karnim ilk gebeligmde bu haftalrda boyle syler ysadigmi hatrlamiyorm normal mi sizce
Arya10 Mucizemi_beklerkennnn canım banada 32 haftadayken geldi o adet sancısı gibi aynı sonuç 1 hafta sonra doğurdum ama nst de sancim çıkmıyordu acaba yalancı sancıları göstermiyor mu o alet
Mucizemi_beklerkennnn tazebiranne_hg04 gidicem haftaya randewu bulabldm anca. Erkenden boyle sanci olmsi kfama takldi sadece