34+1 deyim .çok tuhaf hissediyorum korku.endişe mutluluk sevinç duygularım çok karışık .acaba bebeğime bakabilecek miyim ona yetebilecekmiyim .ya kabullenemezsen diye saçma sapan bir sürü şey dönüyo kafamdan .sizlerde de böyle oluyomu ilk bebeğim normalmi sizce.