Ecmel06 Herkese merhaba. 39+5 olduk ama gelmiyor ya küçük hanım. Merdiven inip çıkmak hurma yemek dışında napabilirm ya. Suquatta yapıyorum.
Fundatercuman Ecmel06 Aktardan ahududu çayı alın teşekkür edeceksiniz 😂 Çiçek gibi açtırıyor insanı 😂
bir_ada_meselesi Fundatercuman iki haftadır içiyorum içimde ahududu yaprağı dallandı budaklandı ağaç oldu yeniden çiçeklendi…. 39 dan selam 😔😂
Fundatercuman Makbulekckskry O konu hakkında ne desem yalan olur vallahi. Ama internette YouTubeda vesaire bunu içip de çok çok olumlu sonuç alan var,biraz bakmanı öneririm gerçekten mucize etkisi yapıyor 😍
Fundatercuman Ecmel06 Diyorum ya kullanıp memnun kalan çok çok kişi var. Yine de araştırarak alın tabii..
1oznuur 39+3 bekliyorum yuruyus ve hurma dedi doktorum çok okuyorum o çayı bu çayı şu otu böyle seyleri de zararı olup olmayacagını bilmeden nasıl yapıyosunuz ben korkuyorum 🫣
Fundatercuman bir_ada_meselesi Ay cidden mi ya.Ne bileyim çok faydası olanı duydum. Hatta geçen YouTubeda bir kızın videosuna denk geldim içtiğim günün akşamı doğurdum dedi 😂 Sizinki hiç gelmek istemiyor bu dünyaya e haksız da sayılmaz vallahi akıllı çocuk 😂
Fundatercuman Gmzrmzn 40.haftaya kadar nasıl dayandınız 🤢 Ben burda sezaryan zamanını zor bekliyorum vallahi Allah yardımcınız olsun inşallah en tez zamanda firtlatip kurtulursunuz 😂
bir_ada_meselesi Fundatercuman ahahaha ben de öyle diyorum şu an yediği önünde yemediği arkasında keyifli tabi şimdi doğup da emmekle ağlamakla kim uğraşacak 🙈🙈😂😂 belki yardımı dokunuyordur tabi hiç bir şey yapmamaktan iyidir ama bende mucizevi etkileri olmadı 🙈(bunu ahududu yaprağı çayımı içerken yazıyorum😂)
Gmzrmzn Fundatercuman amiinn valla bekledim bugün bi acile gidicem artık yeter 10gun geriden geliyodu ondan dolayı zorlamadim gelisimi iyice tamamlansın diye ama artık yeter 🤣🤣