Maviasel Yaklaşık 2.5 hafta önce adetim bitti 3-4 gündür kanamam var mide bulantısı ve kasık ağrısıda.. adetime daha 10 gün var doktora gitsem randevu almak çok zor alıp gitsen bile grevde diyip yolluyolar bu konu hakkında bilgisi olan varmı yardım edin
balkizinbebegii Maviasel normal bir durum değil direkt acile gidin bence, kanama ve bulantı tehlikelidir