Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
29 ekim sezeryan
Kagan_pasa2
Var mı benim giibii????
Erenreyyan
Kagan_pasa2
22 veya 24 ekim gibi benimde ama net gün vermedi daha :)
Elcnerdgn
Bizimde sezeryan olucak ekimin ilk haftası ama dhaa günümüz verilmedi
Kagan_pasa2
Elcnerdgn
ayyy çok az kalmis 😊😊
Kagan_pasa2
Erenreyyan
hayirlisi Olsun inşallah
Gulsunoyku
Ekim 20den sonra olucak ama gün vermedi dr henüz
Kagan_pasa2
Gulsunoyku
hayirlisi Olsun inşallah
Elcnerdgn
Kagan_pasa2
evet cok az kaldı bizim 😬😬
Kagan_pasa2
Elcnerdgn
darısı bize insallah