Herkese merhabalar,
İlk hamileliğim olduğu için biraz tecrübesizim kusura bakmayın. İnternetten vs araştırmalarda çok net bulamadım.
Önceki kontrolde doktor 11-14 hafta arası ikili test yapılacağını söylemişti. Bu hafta kontrolüm var .
Öncelikli olarak bu ikili test kandan mı yapılıyor? Aç ya da tok farkediyor mu?
sonraki süreçte yaşadığınız ve hangi testlerin yapılacağı , zorunlu olmasa da mutlaka lu testleri yaptır vs gibi konularında biraz bilgi verebilen olursa çok sevinirim.