Armommy Philips powerlife buharlı ütü almıştım 1 sene önce hiç bir şekilde açmıyor, saatlerce uğraşıyorum. Çokta ağır öneriniz var mı acaba ?
aylinpalaa Armommy bosch kazanlı ütü kullanıyorum ben çok memnunum özellikle birikmiş ütü için kazanlılar gerçekten büyük avantaj
Aag06 Armommy philips perfectcare kazanli kullaniyorum seviyorum aciyor ama bazi kumaslaei acmiyor oda sanirim yikamadan kaynakli bazi kumaslari dusuk derecede cok fazla sıkma yaptirmadan yikamak gerekiyor ondan kirisigi acmiyor
Mrv135 Armommy Philips azur elite kullanıyorum memnunum ama sanki tam çözemedim ütüyü yeterince verim alamıyorum gibi geliyor bir de kazanlı ütüler sanki daha iyi kırışıklık açmada. Yerim ve bütçem olsaydı bir kazanlı ütü bir de kiwinin buharlı utulerinden alırdım acil durumlar için.
Anne1010 Kazanlı ütüleri falan bilmem ama tefalin üstüne tanımam. Annem 15 yıl falan oldu kullanıyo. Ve ben lendi evime de tefal istedim tek sürüş.
Armommy Anne1010 açıkçası önceki ütümüz Tefaldi ve çok memnundum. Yine tefal ürünleri arasından düşünüyorum :)
Armommy Mrv135 biraz pahalı evet kazanlılar, Kazanlı değil de normal hafif markası da kendisi de kaliteli bi şey istiyorum
Pelinakcn Armommy 2 senedir Tefal express anti calc ütüsünü kullanıyorum mavi renk olanı, çok memnunum. Dikey olarak ütüleme özelliği de var askıda
Gizemmmji Armommy ben tefal kullanıyorum ama philips almadığıma cok pismanim aşırı ağır kollarim kopuyor yapana kadar ama philips azur cok hafif ve güzel açıyor denedim
ikicocuk_biranne Armommy Tefal buharlı ütü inanılmaz güzel tek taraf ütülüyorum arkasına gerek kalmıyor