Merhabalar bu akşam yemek yerken dişim kırıldı hatta yemekte taş ne arıyor diye biraz düşündüm sonra yutkunduktan sonra bir baktım ki dişimin yarısı yok😁(üst sol 1.azı dişi). Pzt randevu için arayacağım diş hekimini ama nelere dikkat edeyim ne yapacağımı bilemedim daha da kırılır mı acaba sıcak soğukla🙈