Kızlar selam 6 haftalık gebeyim bugün nezle gibi burnum Aktı hapşırmalarım fazlalaştı ve üşüme geldi ben de sıcak su torbasına sıcak su koyup sırtıma ve göğsüme koydum biraz dinlendim iyi geldi ama bunun bebeğe bir zararı var mı Tam bilmiyorum aynı durumu yaşayanlar varsa ya da bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi?