mineeeee
37 haftanın içindeyim canım, kesinlikle stres ve sıcak kaynaklı olabilir o zaman .. Ben de yaklaşık 3-4 kere 14-15 leri görmüştüm 30-35 haftaları arasında hepsinde de sıcak ya da stresin tetikleyebileceği ortamlardaydım.Ama sürekli olmayan birkaç kere gerçekleşen yükselişi, idrarda da sıkıntı olmadığı için doktorum önemli görmedi. dediğim gibi evde tansiyon aleti bulundurman takibini kolaylaştırabilir. Ve idrar testi isteyebilirsin başka bir durumdan dolayı kaynaklanıp kaynaklanmadığına emin olmak için.