Minikbebegim1999 Hep duyduğum şu var bi de. Mesela bi sorundan bahsediyorum hemen “sen daha duuurrr neler göreceksin” “bunlar iyi günlerin tadını çıkar”. Millette hep bi önemsememe durumu var. Zor bi hamilelik geçiriyorum, bebeğim ilk andan itibaren hep aşağıda, elini bacağını hep aşağıda hissediyorum aşağı aşağı çektiği için beni çok zorluyor. Bi de tüp bebek olunca tedirginlik daha da katlanıyor ama kimse anlamıyor bunu. “Ay sanırsın biz çocuk doğurmadık bi bu çocuk taşıyor” diye düşünüyor herkes eminim 😂