Yagmurozcantrkli Normalde 36+6 haftadayım Bebeğimin kg 2800 bacak boyu ve göbek çevresi 2 haftadan fazla geri geliyormuş yani gelişme geriliği varmış aynı durumda olanlar var mı
Selekuzey Yagmurozcantrkli bendede gelişim geriliği varmış bir yer bacakları geri dedi bir yer de bebeğin haftası geri dedi anlamadim bende bekliyim surda salı günü perinatolojiye gidicem bakalim
balporsuguu Yagmurozcantrkli yegenim 39+5 te 2650 dogdu,kimsede gelisim geriligi var demedi,cok sukur gayet saglikli.Bence bebeginizin gelisimi iyi dogana kadar artar daha kilosu
Aslhnklk Yagmurozcantrkli Bacak boyu için bişey diyemem ama bizde de karın çev. 14-15 gün felan geride kilosu 1800 34 haftalık. Doktorum minyon olucak problem uaratan bi durum yok dedi yemene içmene dikkat et dedi sola yat dedi egzersizi fazla yapma ayakta fazla kalma bol bol dinşen dedi. Koşmasakda yürüyoruz sağlıklı olsunda gerisi önemli değil
Melikeex Yagmurozcantrkli benimde gelısım gerılıgı vardı bı hastane 4 hafta geride dedi bı hastane 2 hafta geride dedi ayın 7 sınde dogum yaptım 37+6 da 2790 gr dogdu bebegım 35 haftayla uyumlu dendi
Princessmom Yagmurozcantrkli 36da doğum yaptm 2600 hiçde gelişim geriliği demedi kimse bana. Şuan 3 yaşında kızım hiçbir sorunu yok şükür
smnrsmnr Yagmurozcantrkli bende 37 haftayım bebeğim 2800 ve karın çevresi 34+6 çıkıyor. Bende üzgünüm. Doktorum karın çevresi bu şekilde geri dedi ve zayıf bebek dedi.