Curlym Merhaba kızlar dün gece Ani bir kanama ile uyandım wcye gittiğimde bayağı regli olmuş gibi kanamam geliyordu 17.haftada da kanamam olduğu için çok panik olmadım .Sabahın hemen doktora gittim plasenta rahime yakın benim sanırım yine ondan oldu .Hem ağzını da sıkıntı yok kesede herhangi bir sızıntı yok test yapıldı nst ye ye bağlandım bir ağrım sızım çıkmadı benim gibi ilk başlarda kanaması olur sonra tekrar kanaması olan oldu mu korkuyorum
Keereminannesii Curlym benm sizinki kadr çok olmadı ama bende bugün kan gördüm bana hiç bişey yapılmadı ama
aynur0101 Curlym benim de oldu 4 haftalıkken bide 26 haftalıkken doktor bebekle alakalı değil olabilir böyle şeyler dedi ama kontrol önemli insan en azından rahatlıyor allah yardımcınız olsun
Curlym Minik_prenses doktora gitti. Bi sorun cıkmadı ,kasılma yok rahim ağzı acıklığı yok ,sancı yok ama kanama oldu
Curlym Sızıntı testi yaptı plasentaya baktı nst ye bağladı. Progestan iğne yapıldı Her şeyim normal olunca eve geldim .çok korkuyorum ama bir şey olcak diye ..17. haftam da kanamam oldu hastanede yattım karnıma Biray devam etti sonra kesildi birden bire iki aydır falanda hiçbir şeyim yoktu taki dün akşama kadar yine aynı stres başladı
Pembe03 Bende 28+4 günlüğüm dün kanamam oldu plesenta previa olduğum içinmiş . Hastanede bi gece yattım iğne , serum yapıldı nstler temiz çıkınca sabah çıkardı doktor . Plesenta previa da normal olduğunu söyledi . İnşaAllah sağ salim kucağımıza alırız .
Curlym Pembe03 Benimde 17. haftam da oldu bir ay sürdü kanama ara ara aralıklarla, Sonra hiç bir şey olmadı 30 haftaya kadar geldim ama dün akşam tekrar olunca çok korktum ben de de plasenta rahim yanında .32 de 34 de yine yaşarım diye korkuyorm .