İyi akşamlar 16 haftalık hamileyim doktorum amniyotik zarın henüz birleşmediğini söyledi Perinatal muayeneye yönlendirdi orda da amniyotik zarda ayrışma olarak rapor edildi. İkili testim temiz çıkmıştı internette çok değişik şeyler okudum başına gelen veya bilgisi olan var mı 😣