Ilahem Mrb hanimlar kimyasal gebelik yawadiginizi nasil anladiniz?regiliniz kac gun gecdikden sonra testde pozitivi gordunuz?
Semra007 Ilahem ben reglden 4 gün önce test yaptım pozitifti.kan verdim 16 çıktı ama artış olmadı.reglden 3 gün sonra kanama başladı
kubraselcuk Ilahem reglim geciktikten 3 gün sonra beta hcg 98 civarıydı 2 gün sonra gittiğimde düşmüştü ve 7. Gün kanamam başladı.