37+3 haftalığım arkadaşlar doktorum bundan sonra her hafta gorusucez dedi ama bu hafta izinde olduklarindan nobetciyede gitmek istemedim cunku haraketlerini hissediyorum herseh normal nasil olsa pzts gidicem kendi doktoruma diye düşündüm ama bugün nerdeyse yok denilcek kadar az haraket hissettim bu haftalarda haraket azligi yasayan var mi