Bebeğim 5 aylık.Hem anne sütü hem de mamayla besleniyor ama kilo alımı çok az.3-4 aylık bebek görünümünde.6 kilo 300 gram boyu 66 cm.Doktora sorduğumda boyuna göre normal diyo.Benim gözüme cok zayıf görünüyor biraz kuruntu haline getirdim galiba.Ne yapabilirim kilo alması için önerisi olan var mı? Ya da ben boşu boşuna mı kuruntu yapıyorum acaba?