sherlock A_r_m_i07 benim var ama oğlumda olmadı maalesef ayva ye dediler hadi ordan hurafe dedim. Yoksaa?? 😂😂
2345hafsa A_r_m_i07 evet canım ya bıde tombık yanakları var konuştukça güldükçe belırıverıyor hemen yüzünde 🤗
A_r_m_i07 Gamzeakilli235 normalde benim de ismim gamze olcakmis ama babaannem sağ olsun Mihriban olsun diye diretmis .şimdi eşim cocukta gamze olursa gamze koyarsın diyor 😂
A_r_m_i07 Peelinn evet öyle diyorlar ama bilmiyorum .benimkide normalden çok derin duruyor resmen çukur 😂 birisi sormuştu hatta gamzenizi yaptırdınız mi diye gülmüştüm
A_r_m_i07 2kizannesiiii bizdede halamın kızı bende ve ablamın oğlunda var ve çocuğumdan çok umitliyim
A_r_m_i07 Esra33-34 bizde halamın kızında var sonra bende olmuş şimdi de ablamın hiç gamzeyle alakası yok oğlunda var .şimdi bende de gamze olunca baya umitliyim olacak İnşallah 😇
Esra33-34 A_r_m_i07 çoğunluk varsa olur bence😀 cnku annemde ablamda yegenlerımdede var bende ve cocugumdada var bakalım ıkıncı minik kuşum da olucak mı doğunca anlarız