Kızlar gebeliğimin 8.haftasında kanamam oldu 3 gün sürdü 12. Haftada tekrar kanamam oldu ve bu kanamam durmadı sürekli kanamam oldu okadar serum iğne ilaç kullandım lakin bebeğimi 11 temmuz akşamı yoğun kasık ağrısıyla düşürdüm …oğlumu ..bu acının tarifi yok sonrasında parça kalmışmı diye baktılar var diye kürtaja aldılar bağırta bağırta beceremediler ameliyata aldılar genel anestezi verip temizleme işlemini yapacağız dediler ..sonrasını hatırlamıyorum bir uyandım ki sezeryan olmuşum rahmim de delik varmış …yıkıldım ölümden döndüm oğlumu kaybettim kürtaj oldum sezeryan oldum ve yanımda bebeğim yok okadar zor bişeyki