Benim de 36+ da suyum azalmış bebek beslenmemişti haftaya düzelme olmazsa yatış verir doğumu başlatırız demişti doktorum. Ama bebeğim zayıftı sizinkinden. Bi hafta sonra gittiğimde suyumda oldukça fazla artma olmuş yatış iptal oldu. 40+ da yine doktorun doğumu başlatmasıyla normal doğum yaptım. O bi hafta boyunca WC ve namaz dışında hareket etmedim, bol bol fındık ceviz badem ve hamur işi yedim. Hamur işi suyu arttırıyormuş öyle dediler. Kilom ve boyum oranında 2l su içmem yeterliymiş ben 2200 falan içmeye çalıştım. Bebeğimin kilosu 2500 dü o zaman 3030 gr doğdu