segah06 inaktif (canlı) aşıları önermiyorlar gebelikte. mRna olması daha güvenli kabul ediliyor ki Biontech bu aşı grubunda.
Doktorum gebelerde şuan 4. hatırlatma dozu için tatmin edici bir makale yayınlanmadı dediği için askıda benim sürecim. Ama yaptır dediği an Biontech olacağım