Night findiklibadem Valla canım biz eşimle eczaneye çıktık ordaki eczacıyada söyledik hatta hiç bir şey olmadı maskeyle girdik çıktık. Doktorumla whatsapp üzerinden iletişim kurdum, ilacı bana söyledi bende gittim aldım 11 TL birşeydi zaten
aysenur11 symatk bende covidim 9 haftalık gebeyim eski postlara bakıyorum bebeğinizin durmu nasıl bende korkuyorum
Rumeli Grkmkrkmz48 ben bir hafta oksapar iğne kullandım sıkıntısız atlattım şükür doktor tavsiye etmişti bana aa birde solgar c vitamini beni hemen kendime getirdi