Adakiz44 Arzumcyh benim de 4 gün gecikmeyle 212 çıkmıştı 🥰 hayırlı olsun canım 2 güne bir kan ver bakalım senin nasıl yükselecek biz 5+4 olduk haftaya doktora gitmeye başlayacağım