Gamzess1 bu sürekli böyle olursa nasıl olacak ki acaba resmen tüm karnıma kramp giriyor sanki içeride biri büküyor karnımı ağrı eşiği baya yüksek biriyim ama bu ya kasılma değildi ya da başka bişiydi . Yarım saat yürüdüm nefes alabildim durdu kramp ama o taşlaşma bebeğin kaskatı kesilmesi çok yordu .Hareket edip tekme atıp vurunca o an iyi ama etmeyince dümdüz kaskatı karnımı şişirince kötü oluyor o kramp giriyordu 🤦🏼♀️Rabbim zamanında sağlıkla doğurmayı nasip etsin herkese içinde de bize 🤲🏻