Gcr
Ben doğum yapalı 2 ay oldu neredeyse ama şimdi yazmak Nasib oldu son doğum tarihim 24/07 Di. Salı günü sondu pazartesi doktora gittim açılmama baktı 2.5 3cm açılmam vardı nst ye girdim iki kere 100 şerde sancım çıktı ilçede olduğum için hastanede doğuma almıyorlar en yakın ilde ki hastaneye hiç bekleme git dediler eşim askerde ben ailemle kalıyorum hep beraber cümbür cemaat gittik üç yaşında ki kızımda dahil orda ki ebe iri yarı bir kadın baktı 2 cm var sancın da yok deyip bizi eve gönderdi 😒neyse geldik iki gün geçti 40+1 olmuştum ablam hastanede ki ebe yi arayıp o gün apar topar gönderdiniz ama olmadı doğum demiş oda gelsin yine bakalım diyince gittim o sabahta nişanlım gelmişti ama açık renk olunca ben anlamamıştım yine baktı 3 cm açılmam nst de hiç sancı yok ama bir iki güne doğum olur dedi eve geldim ikindi namazını kıldım saat 5 di baktım belimden sancı girdi değildir deyip umursamadım 10 dakika sonra yine girdi ve tamda pikniğe gidecektik akşam çayına herkes hazır beni bekliyor ben pazartesi günü gibi olcak zannedip demiyorum bindik gidiyoruz bir baktım hızlandı dakikası düştü annem yüzüme bakınca hemen anladı dedim anne sancım var bu sefer durduk sağa çektik napalım ne edelim derken ben dedim açım gidelim yiyelim ordan hastaneye geçeriz 😀olmaz diyorlar ablam aradı dedi eniştemle biz gelip seni alalım gidelim annemlerde Zeynebi piknikte oyalasınlar ama ben açım ıkınamam diyorum 😊eve geri döndük çantaları aldık ablama beni bıraktılar o ara hemen birşeyler yedim yola çıktık yolda sancım üç dakikaya düştü doğumhaneye geldik ebe baktı 4 cm nst ye bağladı yine yok ama ben hissediyorum baya güçlü hastaneye geldiğimizde saat akşam 7 Di.. Ebem çok iyiydi plates topu yer minderi ile sancım karşıladım şansıma benden başka doğuma gelen yoktu özel gibi çok rahattım ebe açılmama bakarken suyum geldi sancılarım daha kuvvetlendi en son doğumhanenin önüne yer minderi serdi orda yerde secde pozisyonunda kıvranırken çok güçlü bir sancı ile bağırdım ebe işte beklediğim sancı deyip açılmama bakarkem ıkın dedi bebeğin başı geliyor hadi çatala dedi sancılarım çok kuvvetli geliyordu bağırmaktan ıkınamıyordum o derece derken kızım doğdu dudak bükerek ağlıyordu 😍plasenta hemen gelmedi baya uğraştı doğum gibi oda zor geldi ama zarı rahmime yapışmış kanamam açıldı ebe çıkaramayınca doktor geldi hiçbirşey hissetmiyorum tabi daha sonra dikişlerim atıldı 2 dikişim vardı ama içerden de vardı onları söylemedi zardan dolayı bir saat daha çatalda kaldım saat 10 da kızım doğdu ben 11 de odaya geçtim suni hiç almadım sadece ıkınırken ve dikişlerde zorlandım ve aşırı titredim kan gidince odaya geçtik yanımda ablam vardı eşim asker deydi ailesinin torunları olmuş olmamış umurlarında değildi kalbim buruktu ama Allah İn yardımı ile iyi doktorlara denk geldim ve kolay bir doğumum oldu şimdi 58 günlük reyyanım herkese sevgiler hep pozitif ve sevgi dolu olun hepinize kolay doğumlar Nasib etsin Rabbim herşeyi doğal sürecine bırakın çok sık doktora ultrasona gitmeyin nacizane tavsiyem
Buse01
Masallah canim benim Allah anali babali buyutsun rabbim tez zamandada esinle kavusmayi nasip etsin bnde ultrasona doktora toplasan 4 kez gitmisimdir 7. Ayima girmek uzereyim son iki ayda gitmek daha mantikli bnce :)
Gcr
Sağol canım Allah razı olsun ya çok gidince yeni birşeyler çıkarıp kafa karıştırıyorlar ben ilk kızımda çok gittim ordan tecrübe ettiğim için bu hamileliğimde böyle tercih ettim 😊