Karabiber Diyelim gece ya da gündüz birden bire suyum geldi. Su geldikten en geç ne kadar zaman sonra doğum oluyor ?
Sancına ve açılmana bağlı. Sancın yoksa suni verebilirler böylece açılmanda hızlanır 🥰
Karabiber Doğumun yaklaştığını nasıl anlicam ?
Nişan geldiğinde, adet sancısına benzer ağların olduğunda ( ben öyle anladım )
Karabiber Yine gence ya da gündüz fark etmez suyum geldiğinde takiplisi olduğum hastanenin kadın doğum acile mi gidicem ?
Evet 😂 çatıya alıp açılmana bakarlar sonra nst bağlarlar
Karabiber Bu nişan gelmesi olayı nedir, ne zaman olur, herkeste olur mu .
Doğum anında da oluyor doğumdan 1-2 hafta öncede oluyor sancıdan önce de geliyor . Benim 39+6 da nişanım geldi akşama doğru sancım başladı. Başta gelen sancı adet sancısı gibiydi zaman ilerledikçe belimden vurdu ve düzenliydi 10 dk da 1 geliyordu sonra 5 dk ya düşünce doktora gitmiştim 😂
Karabiber Bu haftalarda memesinden sıvı gelen var mı ?
Evet sıkmayın gelmesi çok normal doğum belirtisi değil ama