Aysegulbztmr Kızlar az önce lavaboya gittim peçeteye sümük gibi bide iki üç damla sümüklü kan gibi bisey geldi bu Nişan mı daha 35. Haftadayım . Erken değil mi sizce ne yapmam lazım suan elim ayağıma dolaştı. Sancım hiç yok.
HuyumKurusun_ Aysegulbztmr valla kan varsa nışandır, korkma canım, nışandan sonra hemen doğum olmuyor..
naznhrb Aysegulbztmr benim 33 haftada bir avuç dolusu sümüksü bide kanlı geldi nişandı 36 haftaya girdim yani nişan geldiği gibi doğum olmuyor hemen ama için rahat etmiyor farklı şikayetin var ise tabi bir doktora danış