Sezgi13 28+4teyim benimde bugün olsu biraz adet sancısı gibi,alışverişteydim yorgunluktandir dedim. Biraz dinlendim geçti. Sonra devam edince yine ağrıdı. 3 4 saat önce kasiklarimdaki ağrı geçti onun yerine belim hatta daha çok böbreklerim ağrıdi yaklaşık 1 saat. Şimdi o da geçti. (Gerçi eşim bi yarım saat masaj yaptı belime belki ondan geçmiştir) yarın bakacagim duruma gore eğer devam ederse acile gideceğim ama internette okuduğum şeylere göre kanama ya da dayanılmayacak durumda değilse normal diyorlar. Fakat yine de her bunye bir degil, sizde takip edin devam ederse doktora gorunun