Merveebuluttt ben iki kere oldum biri genel yapıldı tamamen uyudum öteki spinal yapıldı genel yapılanda hiçbir şekilde ağrım sızım olmadı vajina kısmında falan sadece oturunca yataktan kalkarken vs böyle içerde dikişler batıyordu sanki ama acı yoktu eve gelince de aynı şekilde kanamam vs olmadı çok çok açık kahve akıntım oldu bir kaç gün geçti , ikinci serklajda da 2 haftaya yakın böyle ayağa kalkınca regl ağrısı çektim ama benimki 21 haftalıkti ve bebek çok asagidaydi baskı yapıyordu iyice o yuzdenmis hiç korkma çok kolay bir operasyon zaten ağrı kesici vs veriliyor sonrasında da antibiyotik iğne vs verilmişti bana