Mamiiiii İdrar yolu enfeksiyonu oldum doktor antibiyotik verdi çok ağır geldi. Bebeğe zararı olsa vermez sonuçta ama insan yüne de içerken korkuyor. Aramızda kullanan var mı?
Arztmn Mamiiiii her kafadan gereksiz ses çıkar sanırsın 6 yıl tıp okuyup 4 yıl uzmanlık yapmışlar:)) sen bakma onlara doktorun ne diyorsa o:)