Ipeksari57 merhabalar benimde bebeğim 2 hafta ilerden gidiyor .33 haftalığım şuan . 2.gebeliğim 1de öleydi 4300 doğum yapmışdım kızıma 40+2 de sezeryanle. Oğlumda sezeryan olacak . Doktora sordm gelişim ilerde olduğu için erkekn mi alırsnz diye hayır dedi . İç organlarının gelişimini tamamlaması bizim için önemli 39 u bekleriz sorun olmazsa demişti , ultrasonda ilerde görünmesini baz almıyoruz dedi