Merhabalar,
34 haftalık gebeyim bugün kahverengi bir leke geldi apar topar hastaneye gittim nstye aldılar ve çatı muayenesi oldum. Sancım yok bebeğimin kalp atışları normalmiş Çarı muayenesinde ise bir problem çıkmadı. Ama insanın içi rahat etmiyor neden leke geldiğini çözemedik 🤷🏻♀️ Aynı durumu yaşayanlarımız var mı