Elfavc Okanbanu p.C diye bi uygulama var onu indir yumurtlama döngünde gün aşırı ilişkiye gir ben doğum kontrol ile kaldım Stres yapma zamana bırak benim arkadaşımın 3 yıl sonra oldu
cansbade _almirasmom erhaba doktorum bendende hormon tahlili istedi. Tahlilden sonra nasıl bi süreç izlediniz sonuclarınız nasıl çıktı doktor ne önerdi patlasırsanız çok sevinirim
Dilyara 12 ay geçtikten sonra doktorla danışmaniz gerekir. İlk olarak sizin hormonlariniza, yumurtalık rezervine , ovulasyon olup olmadiginiza birşey çıkmazsa da eşinizden test istenilebilir.
Beyzafd Okanbanu canim bende senin gibiydim dışarıdan baskılar falan baya yıprattı beni daha erken dememe rağmen ben 10 ay olmadan doktoruma gittim eşim gitti hic bir problem yok dedi bize iliski yapacağımız günlerin çizelgesini verdi ve doktordan sonraki 3. Ayımda hamile olduğum öğrendim tam 1 yıl oldu evlenelim evlilik yildonumunde hamis olduğumu öğrendim su an 6+2 çok sukur 😇 korkma stresi bırak doktordan yardım al mutlaka ayıbı yok bunun ve ALLAHA bol bol dua et bir an önce haberini aliriz insallah 🤲
annecim123 Okanbanu ilk önce sakın üzülme seni çok iyi anlıyorum çünkü bende çok ağladığım zaman oluyordu ama bak şimdi 3. Bebeğime hamileyim. İlk olarak trioid değerlerine baktır . Kan değerlerine baktır neyin eksik ise ona göre ilaç takviyesi al . Benim mesela trioid 9 du doktor bu değerle zaten hamile kalamazsın dedi cidden de öyle . Hergün işe giderken dereotu yutuyordum . Trioid ilacımı içiyordum birde 75 kiloydum spora başladım doktorum zayıflayacaksın dedi ve 1,5 ay sonra Çınar’ıma hamile kaldım. İnan kilon varsa acilen zayıfla kilon yoksa da muhakkak hemen bi değerlerine baktır
annecim123 Okanbanu birde yorumlarda yumurtlama takibi demiş yA doktorum da bana yumurtlama takibi yaptı gün söyledi o zaman yaptık ve cidden hamile kaldım . Bence özel bi hastahaneye gidip ben yumurtlama takibi yaptırmak istiyorum hamilelik için dersin yardımcı oluyorlar çok da güzel. Ama sana bi tüyo da vereyim mi kız bebek istiyorsan yumurtlama gününden 3 gün öncesi birliktelik olursa genellikle kız bebek oluyor ama yumurtlama günü veya bir gün öncesi bir gün sonrası birliktelik olursa erkek oluyor çünkü erkek çocuklarımda denedim 2 si de erkek oldu 🙈 çünkü y kromozomu rahme çok hızla gidip kısa ömürlü yaşıyor ama x yani kız kromozomu öyle değil geç ulaşıp uzun ömürlü yaşıyormuş . 🥰
Kkkrks Bir problem yoksa eğer Rabbimin bir bildiği vardır ilerleyen zamanda inşallah olacaktır endişe etmeyin annemde bana 3 sene sonra hamile kalmış
Beyzafd Okanbanu tabikide ALLAHİM tez zamanda sagkiklisiyla bereketiyle nasip etsin inşallah yasin okutucam evimde kalp atışını duyunca okuturum diye adak adamistim anne olmak isteyen her anneye dualarımı iletcem..🤲💕
Duyguluu Okanbanu Okanbanu canım inan bizimde aynı şekilde oldu artik test yapmaya bıkmistim artık Rabbime dedim hayırlı zamanda hayırlı evlat ver sonra hiç beklemedigim bı anda öğrendim hamile olduğumu artık olsun psikolojisinden biraz uzaklaş bence bu eşine de sana da iyi gelecek belki şuan zamanı değildir etrafın dediklerine de kulak asmamaya çalış beni hep en yakınlarım bu konuda bunalttilar ben kirilcagima onlar kırılsın diyip çata çat konuşuyodum kendini strese sokma umarım hayırlı zamanda rabbim güzel haberler almayı nasip etsin
BA9292 Okanbanu aynısı, ben de 10 aydır evliyim henüz olmadı.. ikimizde sağlıklıyız stres yapmamak lazım