Ogretmen_Anne_ hilalmami lierac. Bebek yağı kullanıyorum ben 15. Haftamdan beri bacaklarım çatlamaz diye sürmemiştim hiç sadece bacaklarımda çatlaklar var ufak tefek 32+4üz şuan ❤️