Adairem kişiye göre değişir muhtemelen bununcevabı.. iki oğlum var..birincisini kendi sancımla doğurdum☺️ İkincisini Suni sancıyla.. suni sancı daha zordu bence, çünkü sancı sürecim daha kısa sürdü ve sancı aralıkları daha kısaydı..dayanılmayacak bir ağrı değildi ama.. ben ağrıdansa yorulmuştum bir de..