Yagmursk Merhabalar , 22+3’de rahim ağzında hunileşme oldu ve bebek doğum yoluna girdiği için rahim ağzı dikişi atıldı. Daha önce başıma gelen var mı? Nasıl bir yol izleniyor. Bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı bu durumda olup.
maisiyah_345 Ben de 17. Haftamda serklaj yaptırdım şimdi 20. Haftamdayım bi sıkıntım yok benim mantar enfeksiyonundan dolayı rahim ağzım kısaldı ve hunileşme oldu sizin enfeksiyon var mıydı