Kızlar doğum yapalı 26 gün oldu 1 haftadır falan aşırı bi koku var dışarı yansıyan bi koku kendimden tiksinmeye başladım artık enfeksiyon mu acaba ama kaşıntı yanma hixvirsey yok sadece koku var ic camarimi değiştiriyorum onda koku yok kıyafette falanda ama dışarı aşırı yansıyor banyo yapsam bile 2 dk sonra tekrar lohusalikta bu koku normal mi