Duyguch01 Düşük gününün üzerinden 1 ayın üzerine 5 gün geçti. Bat günüme 1 hafta kala iştah artışı hafif ağrı ve bulantı olmustu regl olucam sandım ama olmadım. Test ne zaman yapmalıyım ? Hamilelik olabilir mi? :(
mor_menekse Duyguch01 canım düşükten sonra regl tarihi değişebiliyor. Düzensiz oluyor ilk ay. Bence biraz bekle 1 hafta geçsin öyle yap .
Duyguch01 teacherozlem normalde 30 günde 1 regl olurdum düşük üstünden 35 gün geçti evde düşük yapmıştım
Bade0022 Duyguch01 düşükten sonra maksimum 45 gün bekleyeceksin mide bulantın varsa doktora gitmeni öneririm belki bebekten bir parça kaldıysa bulantı yapar tekrar gebelik için rahmin dinlenmesi lazım dinlenmeden tekrar gebek sağlıklı olmaz