Kızlar 29+4 haftalık hamileyim bayramda Gaziantep’e çarşıya gıttım orda dut pekmezi satıyorlardı içtim bır bardak çok güzeldi sımdı canım çok ıstıyor ıcen varmı aranızda bazıları dut pekmezi bazıları dut şerbeti dıyor ıcsem bebekte leke olurmu veya zarar olurmu ??