Ilahem Mrba arkadawlar.hamile oldugumu test yaparaq evde yeni ogrendim.kasik agrim falan hic yok yani ama cogu kadin kasik agrisindan wikayetleniyo hamileliyin evvelirde.bende hic belirti yok yani benim gibi agrisi sizisi olmayan varmi?
Menek16 Ilahem benim hiç belirtim yoktu uzuuun süre de olmadı karnım büyüyene kadar her ultrasona korkarak gittim ne bulantı ne kasık agrısı ne yerleşme agrısı kanaması hiç birini yaşamadım 😇 şuan 36+6 çok şükür içini ferah tut herkesin aynı olacak diye bir şey yok kontrolleri aksatma yeter
Ilahem Menek16 saglikla kucagina almayi nasib etsin Rabbim sana.inwallah bende senin gibi hamilelik gecirirk.ama ben hamile oldugumdan bile emin diyilim reglime 5 gun kala testde pozitivi gordum ama hcg vermedim kocam yanimda diyil o yuzden.icim icimibyo ki acaba gebemiyim
Menek16 Ilahem O zaman önce kan ver betadan da emin ol 🥰 2 günde bir düzenli artış önemli Rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşallah güzel haberlerini beklerim🌸