Kızlar idrar yolum çok fazla yanıyor. Bugün Ortaköy’e gittik eşimle. Orda başladı ve bayılacak gibi oldum. Eve gelene kadar zor tuttum orda kafede 5 kere gittim. Şimdi eve geldik ama Çook kötüyüm tutamıyorum ama gitsem de gelmiyor bir damla geliyor ve yanıyor resmen. Doktor ilaç vermiyor bu durumda yaşayan varmı bu durumu halim yok kalkmaya bile. Eşim hastaneye gidelim diyor ama yook beklim dedim bı kadar kötü olduğumu bilmiyor. Ama aşırı kötüyüm ne yapmam laızm