Herkese merhabalar.. kuyruk sokumundan kalçama ve dizime kadar çok kötü ağrım var geçmiyor ne yatabiliyorum ne yürüyebiliyorum. Pelvis kemiğinde de ağrı var. 18 haftalık olacağım. Çok kötüyüm doktora gittim magnezyum verdi. Günde 3 tane parol. Muhtemelen fıtık baskı yapıyor dedi. Bu şekil olan ve normal doğum yapan varmı . Neler yaptınız başınıza geldiğinde