15 gün önce doğum yaptım ama anca yazabiliyorum.
1 temmuz da kontrolüm vardı nst de sancım çıkınca doktorum doğuma alalım seni dedi hersey o kadar hızlı gelişti ki yarım saat içinde kendimi ameliyathanede buldum eşim bile yetişemedi onu göremeden doğuma girdim bu arada doğuştan kalça çıkıklığım olduğu için zorunlu sezeryan olucaktım spinal doğuma karar vermiştik fakat panik atak hastası olduğum için ameliyathanede cok panik yaptım titremeye basladım belden yapılan iğneyi yaptıramadm heyecandan anestezi uzmanı da genel anestezi yapmaya karar verdiler doktorumla uyutulduktan sonra sondamı taktılar uyandığımda da çok ağrım olmadı çok şükür bal gibi bir oğlum oldu sorularınız varsa cevaplayabilirim