Busraozzz Doğum yapalı bir haft oldu Dikişlermde açılma var doktora gittim birşey yapamam dedi antibiyotik ilaç verdi agumentin 1000 lik cok ağır değil mi ya zaten hiç bir müdahale etmiyorlar basından sağma iş yapıyorlar ne yapıcam bilmiyorum
Guloyku Busraozzz ben emzirirken diş için kullanmıştım ilk zamanlar mecburdum diş ağrısından kolumu kaldıramıyordum
Nil2736 Busraozzz hamileyken kullanmştm . İltihap olmasn die veriyo. Ama dikkat et agumantin vajinada mantar yapıo. bi de onla uğraşma