Merhaba güzel annelerim💙 2 hafta öncesi itibariyle doğumum için o hastaneye devam etme kararı aldık eşimle, doktorumuz Atilla okur ilk muayene olmasına rağmen gerçekten samimi ve insanı rahatlatan bir doktormuş. Benim asıl sorum şu olacaktı o hastanede doğum yapanlar herkesin odası ayrımı ? Yada 2 li yatak oluyor ve yanınızda başka hasta oluyormu ? Daha randevuma var gidince soracağım. Birde doğum paketi falan var diye okudum bir bilginşz varmı? Şimdiden teşekkür ederim💙💙