iremyigit Arkadaşlar merhaba 14 haftalık gebeyim bugün covid testim pozitif çıktı. Siz de gebeyken covid geçirdiniz mi?😢
Zeynppppp iremyigit gribi korona yaptılar ya tebrik ederim …. İnsanları korkuttular ya bende panik yaptım başta ama zaten grip eskiden bu yana var bende şu an koronayım 20 haftalık gebeyim panik yapılcak bişi yok eskidende grip vardı ne yapıyorsak gripte onu yapıcaz boş yere karantinadayım
Alp24677 22 haftalığım benimde pozitif bir haftadır kötüyüm araştırdım bebeğe bir sakıncası yokmuş neyseki
iremyigit Alp24677 Allah şifa versin inşAllah bir an önce atlatırsın zaten çoğalmış vakalar Allah korusun herkesi bebeğe bir sorunu sakıncası olmamasına çok sevindim gerçekten :)
Nurellak Bende 35 haftalığım 3 gün oldu karantinam biteli yarın dr kontrolümüz var inş bi sıkıntı yoktur çok merak ediyorum
aymus 27 haftalık gebeyim 8 haftalıkken covid geçirdim iki gün yoğun ağrım olduğunda parol aldım sadece onun dışında bol istirahat ettim C vitamininden zengin beslenmeye çalıştım çok şükür bebeğim iyi şu ana kadar herşey normal 🙏🏻 Çok geçmiş olsun 💐